החיים בעולם דיגיטלי

פתרון המשוואה החדשה X+Y+Z= מסר מניע לפעולה. מה שברור לדור ה -Z, הגיוני לדור ה -Y ונשמע כמעט סינית לדור ה-X – זה האתגר הגדול ביותר עמו מתמודדים הארגונים הגדולים בישראל המובילים את המהפכה של השירות הדיגיטלי.

מה עושים כאשר העובדים בני דור הX- אינם מאמינים במהפכה, מפחדים ממנה בעצמם, ואינם מסוגלים להעביר את המסר ללקוחות ? מה עושים כאשר דור ה-Y מעביר מסרים לא ברורים לבוגרים או לצעירים שסביבו, או כאשר המנהלים והעובדים מדור הZ- רצים קדימה עם המסר של הארגון מבלי לאפשר בנייה של מערכת יחסים עסקית מובנת ומקדמת עם הדורות סביבם?
הסדנא "חיים בעולם דיגיטלי – פתרון המשוואה של מציאות עסקית משתנה" היא סדנא המאפשר בניית שפה אסטרטגית משותפת הנשענת על מסרי הארגון תוך התייחסות פרטנית לכל אחד מהדורות והמסרים המניעים אותם במטרה לייצר הלימה של המסרים והנעה לפעולה של העובדים והלקוחות.

החיים בעולם דיגיטלי מה בסדנא:

• ניתוח ובניית המסרים האסטרטגיים הקיימים תוך פישוטם לכדי הנעה לפעולה.

• שימוש בכלים ובטכניקות בינלאומיות לבניית מערכות יחסים עסקיות מידיות ומקדמות.

• "מדברים בצבעים" – שיטת חמש האינטליגנציות להעברת מסרים תוך צביעת המסרים הדוריים בצבעים הנכונים לכל אחד ואחת.

• לימוד ושימוש שיטת "הקצב" לזיהוי הדורות ( X Y Z ) על פי מוסיקה של קהל היעד שעומד מולי והמסר שעלי להעביר אליו.