כלים להופעה באמצעי התקשורת

מנהלים מוצאים עצמם לעיתים קרובות ניצבים מול כלל אמצעי התקשורת בניסיון להעביר את מסרי הארגון. העמידה מול המצלמה, השיחה עם העיתונאי ברדיו, ראיון אישי בעיתון, ציטוטים ומסרים אפקטיביים באתרי האינטרנט – כל אלה מחייבים אותנו להיות מוכנים על מנת שנוכל לנצל כל הזדמנות תקשורתית להצלחה עסקית.

כלים להופעה באמצעי התקשורת

מה בסדנא:

  • עבודה מול מצלמה
  • הכנה לראיון
  • עשרת הכללים לעבודה עם עיתונאים.
  • מילים מקדמות ומילים חוסמות.