הסדנא עוסקת בבניית שפה אחידה הנשענת על הערכים ומטרות הארגון. כיצד אני בונה שפה אסטרטגית לניצול ההזדמנויות העסקיות ומקסום רווחים, תוך הדגשת הערך המוסף והייחודיות של הארגון שלי. כיצד מתמודדים עם קהלי היעד השונים בעולם של מציאות משתנה ? כיצד מנטרלים התנגדויות ? מיומנויות וטכניקות בינלאומיות לבניית תקשורת מקדמת מניעה לפעולה- מה שאני אומר משפיע על כמה שאני מרוויח
תכנית הסדנא כוללת לימוד ותרגול בנושאים הבאים:
- הבנת השפה הקיימת.
בניית אסטרטגיה ייחודית לארגון.- להאמין במוצר ולא במחיר.
- בניית מערכת מסרים ברורה ואחידה המקדמת מכירה.
- התמודדות ונטרול התנגדויות .