תקשורת בינאישית בארגון

מטרת הקורס היא להקנות כלים מעשיים לבניית תקשורת נכונה, לייעול ושיפור התקשורת הקיימת תוך לימוד והתנסות במתודות שונות על מנת למנוע קונפליקטים בארגון בפרט ובחיים בכלל. וכן, פיתוח מיומנויות שיחה תוך שימוש בטכניקות שונות על מנת להתמודד טוב יותר עם סיטואציות מורכבות בסביבת העבודה.

תקשורת בינאישית בארגון

הקורס הינו חוויתי מאוד ובמהלכו יתנסו המשתתפים בנושאים הבאים:

  • שפה – מילולית ובלתי מילולית וכיצד היא הופכת לכלי לפעולה מקדם ואפקטיבי בתוך הארגון בו אני נמצא בפרט ובחיים האישים בכלל.
  • מהו הרושם הראשוני וכיצד הוא נוצר-  "איך יוצרים "קליק" וסימפטיה חיובית עם אנשים ? שימוש בשפת גוף כשפה מקדמת מסרים, ניהול מו"מ ככלי להבנת האחר.
  • כיצד מתמודדים עם וויכוחים ומחלוקות בתוך הארגון בדרך הטובה ביותר.
  • בניית ארגז כלים למיומנויות עסקיות וחברתיות וניהול משא ומתן.
  • אסרטיביות מול תוקפנות – כיצד אני הופך לאסרטיבי ולא תוקפן.